Ο καταναλωτής έχει δικαιώματα και πρέπει να τα διεκδικεί

Ο καταναλωτής έχει δικαιώματα και πρέπει να τα διεκδικεί
16 Μαρτίου 2017, 19:26
A+ A-
Ανακοίνωση από την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Στερεάς Ελλάδας.

Με αφορμή την Παγκόσμια ημέρα Καταναλωτή (15 Μαρτίου), η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Στερεάς Ελλάδας εξέδωσε ανακοίνωση, με στόχο να ευαισθητοποιήσει την Κοινή Γνώμη σε σχέση τα δικαιώματα του Πολίτη- Καταναλωτή και τους κινδύνους που είναι καθημερινά παρόντες σε κάθε συναλλαγή του.

Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, σχετικά με τις σχέσεις μεταξύ προμηθευτών και καταναλωτών, ήδη δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο Κώδικας Καταναλωτικής Δεοντολογίας ο οποίος ορίζει τις αρχές  που θα διέπουν τη συναλλακτική συμπεριφορά αμφοτέρων.

Ο Κώδικας Καταναλωτικής Συμπεριφοράς  περιλαμβάνει σημαντικές διατάξεις  σχετικά με  την επιχειρηματική συμπεριφορά των προμηθευτών,  τους γενικούς όρους συμβάσεων, την εξυπηρέτηση των καταναλωτών, την  ασφάλεια των συναλλαγών και την προστασία της ιδιωτικής ζωής των καταναλωτών.

Για πληροφορίες- καταγγελίες μπορείτε να απευθύνεστε στα γραφεία της Ένωσης  Προστασίας Καταναλωτών Στερεάς Ελλάδας, στην Χαλκίδα (οδός Ελ. Βενιζέλου 22, 1ος όροφος, τηλ. 2221020509).

Επιστροφή