ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ: Έτσι θα γίνεται η εξυπηρέτηση των πολιτών

ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ ΧΑΛΚΙΔΑΣ: Έτσι θα γίνεται η εξυπηρέτηση των πολιτών
19 Μαρτίου 2020, 16:48
A+ A-
Μόνο τηλεφωνικώς, ταχυδρομικώς ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Το Δασαρχείο Χαλκίδας Π.Ε. Ευβοίας μετά από σχετική ανακοίνωση του Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Θεσσαλίας-Στ. Ελλάδας, λαμβάνοντας υπόψη: 

α) τη σύνθεση του υπαλληλικού προσωπικού, 

β) τις τυχόν περιπτώσεις ευπαθών ομάδων και 

γ) τις άδειες ειδικού σκοπού, 

με στόχο την συμβολή όλων μας στην εθνική πλέον προσπάθεια για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, ανακοινώνει ότι αναστέλλει μέχρι νεοτέρας την αυτοπρόσωπη εξυπηρέτηση πολιτών στην Υπηρεσία, ενώ οι συναλλασσόμενοι μπορούν να διατυπώνουν τα αιτήματά τους τηλεφωνικώς, ταχυδρομικώς ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Σε περίπτωση που πρόκειται για κατεπείγουσα περίπτωση, η επίσκεψη στην Υπηρεσία θα γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού.

Στοιχεία Επικοινωνίας

Πρωτόκολλο Υπηρεσίας
τηλεφωνικά: 22210 84444 (εσωτ. 200)
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: dasxalk@apdthest.gov.gr
FAX: ​ 22210 84893

Γραφείο Προϊσταμένου 
τηλεφωνικά: 22210 84444 (εσωτ. 205)
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: george.thalassinos@apdthest.gov.gr

Επιστροφή