Βρέθηκε οδηγός!

Σε συνεννόηση με το ΚΤΕΛ Εύβοιας ήρθε ο Δήμος Δίρφυς-Μεσσαπίων και λύθηκε το θέμα της μεταφοράς των μαθητών του 2ου Δημοτικού Συμβουλίου Ψαχνών.

Από σήμερα μπήκε δρομολόγιο και οι μαθητές μετακινούνται δωρεάν.