Εξόρμηση στη Ριτσώνα

Την Κυριακή 30 Γενάρη ο Ορειβατικός Σύλλογος Χαλκίδας, σε συνεργασία με το Δήμο και το Δασαρχείο Χαλκίδας, θα ολοκληρώσουν την δενδροφύτευση στις πλαγιές της Ριτσώνας, που είχε ξεκινήσει το 2010.

Όσοι επιθυμούν να συμετάσχουν στη δενδροφύτευση καλούνται να συγκεντρωθούν στα αγάλματα (μπροστά στην πλατεία Αγίου Νικολάου) ή στο Λιμεναρχείο Χαλκίδας, από όπου θα περάσει λεωφορείο του Δήμου, τόσο στις 9 όσο και στις 11 το πρωί της Κυριακής.