Η πλήρης ασυδοσία των οδηγών, που παρκάρουν όπου γουστάρουν στο κέντρο της Χαλκίδας έχει εκνευρίσει πολλούς Χαλκιδέους, μεταξύ των οποίων και τον Εκτελεστικός Γραμματέας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Κώστα Ρουσόπουλο.
Σε μία αράδα ο Κώστας Ρουσόπουλος περιγράφει το πρόβλημα και την αιτία του, διότι δυστυχώς η έλλειψη αστυνόμευσης είναι αυτή που έχει δημιουργήσει την ασυδοσία.
Αν ήξεραν οι οδηγοί ότι υπάρχει έλεγχος και απειλούνται με τσουχτερό πρόστιμο δεν θα πάρκαραν παράνομα και μάλιστα με τόσο προκλητικό θράσος.