Μετά την θλιβερή απώλεια του προέδρου Ιωάννη Αδαμόπουλου ανασυγκροτήθηκε το Διοικητικό Συμβούλιο του Μορφωτικού και Εκπολιτιστικού Συλλόγου Κύμης. Η νέα σύνθεσή του Δ.Σ. είναι η εξής:
- Πρόεδρος: Νικόλαος Πιτερός
- Αντιπρόεδρος: Αικατερίνη Γαλάνη
- Γεν. Γραμματέας: Γαρυφαλλιά Τριανταφύλλου
- Ταμίας: Αικατερίνη Μητσιμπόνα
- Μέλη: Σταματούλα Μανδράκα, Αναστασία Μώρου, Κωνσταντίνος Μπιμπής