Θεσσαλονικιά σε αστυνομικούς: Κότες όσοι μένουν σπίτι, θα κάνω ό,τι θέλω (VIDEO)

Στο κρανίο τα πήρε μία Θεσσαλονικιά και ...ξεσπάθωσε εναντίον του συστήματος όπως είπε, της αστυνομίας, αλλά και όσων μένουν σπίτι, τους οποίους χαρακτήρισε "κότες".

Η γυναίκα πήγε να κάνει γυμναστική στην παραλία της Θεσσαλονίκης (σ.σ. πριν κλείσει), τη σταμάτησαν για έλεγχο και έγινε το ...σώσε.

Δείτε το βίντεο: