Στο κρανίο τα πήρε μία Θεσσαλονικιά και ...ξεσπάθωσε εναντίον του συστήματος όπως είπε, της αστυνομίας, αλλά και όσων μένουν σπίτι, τους οποίους χαρακτήρισε "κότες".
Η γυναίκα πήγε να κάνει γυμναστική στην παραλία της Θεσσαλονίκης (σ.σ. πριν κλείσει), τη σταμάτησαν για έλεγχο και έγινε το ...σώσε.
Δείτε το βίντεο: