ΚΥΜΗ: Τοποθέτησαν θρανία για σήμανση στο βουλιαγμένο δρόμο!

Καθίζηση υπέστη από την πρόσφατη κακοκαιρία και ο δρόμος προς το σχολικό συγκρότημα Γυμνασίου-Λυκείου Κύμης (φωτό κάτω). Το οδόστρωμα σκίστηκε σε λωρίδες και είναι επικίνδυνο για τους διερχόμενους οδηγούς.

Αντί, όμως, ο δήμος και ο αντιδήμαρχος Κύμης Αλέξανδρος Θεοδώρου να φροντίσουν να βάλουν πινακίδες σήμανσης για να αποφευχθούν τροχαία ατυχήματα, στο βουλιαγμένο δρόμο τοποθετήθηκαν θρανία (φωτό πάνω δεξιά). Απίστευτο κι όμως Κουμιώτικο!