Η ΑΔΕΔΥ Εύβοιας καταγγέλλει το Υπουργείο Παιδείας

Την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας καταγγέλλει η ΑΔΕΔΥ Εύβοιας, επειδή εν μέσω πανδημίας αποφάσισε να καταθέσει για συζήτηση στη Βουλή το πολυνομοσχέδιο για την παιδεία που περιλαμβάνει σαρωτικές αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Η ανακοίνωση, που υπογράφουν ο πρόεδρος της ΑΔΕΔΥ Εύβοιας Αρης Αυξωνίδης (φωτό) και ο γραμματέας Στάθης Παπαργυρίου, αναφέρει χαρακτηριστικά:

"Η χθεσινή ανακοίνωση του πολυνομοσχεδίου, από την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, δεν αποτέλεσε έκπληξη. Επιβεβαιώθηκαν στο ακέραιο οι σκόπιμες «διαρροές» και τα δημοσιεύματα που το προανήγγειλαν. Επέλεξε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας την απόλυτα ακατάλληλη συγκυρία να προχωρήσει σε αυτή τη μεθόδευση που φανερώνει τεράστιο έλλειμμα δημοκρατικής ευαισθησίας και σεβασμού των θεσμικών παραγόντων, που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία.

 "Είναι, όντως, οξύμωρο η Κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας να χαιρετίζει την προσπάθεια των εκπαιδευτικών που στήριξαν με όλες τους τις δυνάμεις την εξ αποστάσεως  εκπαίδευση, παρά τις τεράστιες ελλείψεις, και την ίδια στιγμή να τους εμπαίζουν επιβάλλοντας μονομερείς αποφάσεις με απαράδεκτο τρόπο, αφού γνωρίζουν ότι οι έκτακτες συνθήκες που βιώνει η χώρα έχουν «παγώσει» τις δημοκρατικές διαδικασίες και το δικαίωμα της συλλογικής αντίδρασης.