Ο γνωστός επιχειρηματίας της Αρτάκης και πρώην αντιδήμαρχος Μάνος Φωτάκης ανέβασε μία φωτογραφία στο facebook, για να ευχηθεί στους διαδικτυακούς του φίλους για την Πρωτομαγιά.
Ωστόσο, η φωτογραφία ...πρόδωσε ότι ο ίδιος και η παρέα του έφαγαν καλά, αφού στο back ground της φωτογραφίας, όπως μπορείτε να δείτε, φαίνονται ένα αρνί και ένα κοκορέτσι, που ψήνονταν στο μπάρμπεκιου...