Στο «Σημείο Συνάντησης» στην ΕΡΤ ...συναντήθηκαν ο Φώτης Σεργουλόπουλος και η Τζένη Μπότση. Στην συζήτηση που είχαν οι δυο τους, ο παρουσιαστής μίλησε για τον σύντροφό του και αναφέρθηκε ανοιχτά για τις διακρίσεις που γίνονται σε βάρος των πολιτών, αλλά και την έλλειψη ίσων δικαιωμάτων για την υιοθεσία παιδιών στη χώρα μας.
«Όταν ένας άνθρωπος κάνει ένα παιδί και εγώ αποφασίζω να παντρευτώ έναν άλλον άνθρωπο ανεξαρτήτως φύλου, δεν μπορώ να καταλάβω για ποιον λόγο απαγορεύουν στον σύντροφό μου ή στην σύντροφό μου -στη σύντροφό μου θα το επιτρέψουν- να γίνει ο δεύτερος γονιός του. Όταν ένα παιδί μεγαλώσει και δει έναν άλλον άνθρωπο μέσα στην οικογένειά του, τον οποίο θεωρεί οικογένειά του, όταν χάσει τον βιολογικό του πατέρα, -μπορεί να τον χάσει από ατύχημα, από αρρώστια, από γηρατειά από οτιδήποτε-, θα μείνει μόνο του και δεν θα ακολουθήσει τον δεύτερο γονιό του που έχει συνηθίσει μέσα στο σπίτι...», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Φώτης Σεργουλόπουλος.
Δείτε το βίντεο: