Μανίκια σήκωσαν φίλοι και μέλη του Μορφωτικού Συλλόγου Κύμης «Η Λιανή Άμμος». Πήραν την κατάσταση στα χέρια τους και με προσωπική εργασία ξεκίνησαν παρεμβάσεις για τον εξωραϊσμό του τόπου τους.
Για αρχή έβαψαν παγκάκια σε κοινόχρηστους χώρους (φωτό). Τα χρωμάτισαν με διάφορα χρώματα και σε μερικά έκαναν και σχέδια. Η δράση τους συνεχίζεται με διάφορες παρεμβάσεις για να ομορφύνουν την Κύμη.