ΧΑΛΚΙΔΑ: Μαύρη Σαμπούκα από Χαλκιδέο σκηνοθέτη στο Θέατρο Ορέστη Μακρή

Στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος «ΕΥΡΙΠΕΙΑ 2020», που διοργανώνει ο Οργανισμός Πολιτισμού του Δήμου Χακιδέων (ΔΟΑΠΠΕΧ), το Σάββατο 18 Ιουλίου, στις 9 το βράδυ, θα παρουσιαστεί η Θεατρική Παράσταση, «Μαύρη Σαμπούκα», (του Χακιδέου σκηνοθέτη Τόλη Παπαδημητρίου) στο Δημοτικό Θέατρο Ορέστη Μακρή, στο Πάρκο του Λαού, στη Χαλκίδας

Οι συντελεστές της παράστασης είναι οι εξής: