Νέο αξονικό τομογράφο απέκτησε το Νοσοκομείο Κύμης και εγκαινιάζεται το Σάββατο 31 Ιουλίου στι 7:30 το απόγευμα.
Ο τομογράφος αποτελεί δωρεά του Γιώργου Βενιζέλου και του σωματείου "Αγαπώ και πράττω". Το "παρών" θα δώσει ο διοικητής της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας Θεσσαλίας-Στερεάς Ελλάδας Φώτης Σερέτης.