Ωραίος ο d.j. Νεκτάριος Ζαούρης αλλά η άποψή του για τις γυναίκες δεν μ' αρέσει καθόλου. Στην ερώτησή μας τι κοινό έχει η μουσική με το γυναικείο φύλο, τι λέτε ότι μας απάντησε;
«Τη μουσική και τη γυναίκα τις αλλάζεις όποτε θέλεις»...
Αν κρίνω από την «σκληρή» απάντηση του Νεκτάριου ή πολύ γυναικάς είναι ή έχει ...καεί η γούνα του τού ανθρώπου!