Μετά το ποδόσφαιρο βουλιάζει και το Πόλο της Χαλκίδας.
Ο ΝΟ Χαλκίδας αύριο (22/7) και το Σάββατο (23/7) πρέπει να ταξιδέψει στη Θεσσαλονίκη για να πάρει μέρος σε αγώνες για τη Γ' Εθνική με φόντο το φάιναλ-4, αλλά λόγω οικονομικών προβλημάτων το ταξίδι ματαιώνεται και ο πάλαι ποτέ κραταιός σύλλογος της υδατοσφαίρισης αποχωρεί από το πρωτάθλημα!