Την Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε η συγκρότηση σε σώμα του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδικάτου Εργατοϋπαλλήλων Μετάλλου Εύβοιας. Η κατανομή των αξιωμάτων έγινε ομόφωνα ως εξής:
1) Πρόεδρος : Δημάκη Κατερίνα
2) Αντιπρόεδρος : Μιχάλης Σπανός
3) Γενικός γραμματέας : Χρήστος Κυριάκος
4) Ταμίας : Παπαδημητρίου Δημήτρης
5) Αναπληρωτής γραμματέας: Μωλές Γιώργος
Μέλη: Γούναρης Κώστας και Μωλές Γιάννης