Πέταξαν καφέ στον Άδωνι Γεωργιάδη

Συλλαλητήριο διαμαρτυρίας πραγματοποίησαν συμβασιούχοι των νοσοκομείων της χώρας, το πρωί της Πέμπτης 1 Φεβρουαρίου έξω από το Υπουργείο Υγείας

Πρόκειται για εργαζόμενους στην καθαριότητα, την φύλαξη και την εστίαση των νοσοκομείων.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης προσπάθησε να μιλήσει στους διαδηλωτές αλλά επικράτησε ένταση, ενώ κάποιος του πέταξε ένα ποτήρι με καφέ.

Μετά από αυτό ο υπουργός αποχώρησε και δεν μίλησε τελικά στην συγκέντρωση.