Την πρωτοχρονιάτικη πίτα της έκοψε η Γεωτεχνική Υπηρεσία του Δήμου Χαλκιδέων, την Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου, παρουσία της Δημάρχου Χαλκιδέων Έλενας Βάκα και του Αντιδημάρχου Γεωτεχνικής, Πρασίνου και Διαχείρισης Αδέσποτων Ζώων Δημοσθένη Κουτουλή.
Τα φλουριά ήταν τρία και τα κέρδισαν οι υπάλληλοι Φανή Καλδέλη, Σωτήρης Κουτούλης και Χρύσα Μακρή.