ΑΔΕΔΥ: Ανακοίνωσε 24ωρη απεργία σε όλο το Δημόσιο στο τέλος Φεβρουαρίου

Σε 24ωρη πανελλαδική απεργία προχωρά η ΑΔΕΔΥ την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου, όπως αποφασίστηκε κατά τη συνεδρίαση του Γενικού Συμβουλίου της Ανώτατης Συνδικαλιστικής Οργάνωσης .

Όπως αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση της ΑΔΕΔΥ, κύρια αιτήματα της 24ωρης απεργίας είναι η επιστροφή του 13ου και 14ου μισθού, αλλά και η στελέχωση των κρίσιμων δημόσιων φορέων με μόνιμους υπαλλήλους.