Η Χαλκιδέα Ροδούλα Στυλιανού στέλνει μήνυμα αισιοδοξίας

Το δικό της μήνυμα αισιοδοξίας έστειλε μέσω του egnomi.gr η Χαλκιδέα Ροδούλα Στυλιανού, η οποία είπε μεταξύ άλλων: "Υπάρχει έντονη απαισιοδοξία στην ατμόσφαιρα και στον κόσμο, αλλά πρέπει να κάνουμε προσπάθεια για ανασύνταξη και να βλέπουμε το ποτήρι μισογεμάτο και όχι μισοάδειο". 

Αγαπημένο "μότο" της Ροδούλας είναι το "άδραξε τη μέρα", γιατί όπως εξηγεί ...μόνο οι θετικές σκέψεις ισοδυναμούν με θετικές πράξεις.

Γι' αυτό και η ίδια, σχεδόν καθημερινά, ξεκινάει τη μέρα της με τρέξιμο (κυρίως πρωινές ώρες) και αναζωογονείται για το υπόλοιπο της ημέρας.