ΦΑΜΑΡ: Δίωρες στάσεις εργασίας σε όλες τις βάρδιες την Τετάρτη 3 Απριλίου

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου Εργατοϋπαλλήλων της εταιρείας ΦΑΜΑΡ ΑΒΕ  αποφάσισε ομόφωνα, τη προκήρυξη 2ωρων στάσεων εργασίας, σε κάθε βάρδια στους εργασιακούς χώρους όλων των εγκαταστάσεων της εταιρείας την Τετάρτη 3 Απριλίου 2024

Σε ανακοίνωση του Σωματείου τονίζεται:

" Η απόφαση ελήφθη από το Δ.Σ, εκφράζοντας τη δίκαιη αγανάκτηση των μελών μας, από την απαράδεκτη πρόταση της διοίκησης για την αύξηση του 2024, που σε καμμιά περίπτωση δεν καλύπτει τις απώλειες του μισθού μας από τον συνεχιζόμενα αυξητικό πληθωρισμό και την ακρίβεια που μαστίζει ειδικά τα βασικά προϊόντα και αγαθά και ροκανίζουν καθημερινά το μισθό μας."

Το αίτημα των στάσεων εργασίας είναι:

Οι στάσεις θα πραγματοποιηθούν ως εξής: