ΧΑΛΚΙΔΑ-ΑΠΕΡΓΙΑ: Συγκέντρωση έξω από το Εργατικό Κέντρο

Απεργιακή συγκέντρωση πραγματοποιήθηκε έξω από το Εργατικό Κέντρο της Χαλκίδας,  το πρωί της Τετάρτης 17 Απριλίου, ημέρα της πανελλαδικής απεργίας που έχει κηρύξει η ΓΣΕΕ.

Συμμετείχαν πρωτοβάθμια σωματεία του νομού, ενώ η κεντρική ομιλία έγινε από τον πρόεδρο του Εργατικού Κέντρου Αντώνη Κούκουρα. 

Οι συνδικαλιστές ζήτησαν ουσιαστικές αυξήσεις στους μισθούς, μέτρα ασφαλείας στους χώρους δουλειάς, δωρεάν παιδεία-υγεία και αντιμετώπιση της ακρίβειας. 

Ακολούθησε πορεία στο εμπορικό κέντρο της Χαλκίδας. 

Αναλυτικό ρεπορτάζ στη «Γνώμη» της Παρασκευής 19 Απριλίου