Η θάλασσα είναι η μεγάλη αγάπη της Χαλκιδέας Γιώτας Μακρή και η ίδια έκανε τη "λατρεία" της ...επάγγελμα, καθώς είναι Ανθυποπλοίαρχος, και λίγο πριν μπαρκάρει, μας είπε: "Το πλοίο θα σαλπάρει σε λίγες μέρες με προορισμό τον Αργοσαρωνικό. Υπολογίζω ότι θα είμαι στο καράβι περίπου τρεις μήνες. Δεν με ενοχλεί καθόλου, είναι η δουλειά μου και την αγαπώ. Τη λατρεύω τη θάλασσα και μου αρέσει να συναναστρέφομαι με πολύ κόσμο".
Καλές θάλασσες Γιώτα και με το καλό να επιστρέψεις στη βάση σου..!