Το πράσινο φως έδωσε ο SSM στις τρεις Ελληνικές συστημικές τράπεζες Eurobank, Alphabank και Εθνική, να δώσουν μέρισμα στους μετόχους για το 2023, για πρώτη φορά μετά την κρίση του 2009.
Το γεγονός χαρακτηρίζεται ως πολύ σημαντικό, αφού σηματοδοτεί την επαναφορά των Ελληνικών τραπεζών στην κανονικότητα.