ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΥΒΟΙΑΣ: Να ληφθούν μέτρα για τη θερμική καταπόνηση των εργαζομένων σε συνθήκες υψηλών θερμοκρασιών

Με αφορμή τον καύσωνα, που επικρατεί σε πολλές περιοχές της Ελλάδας και την Εύβοια, το Εργατικό Κέντρο Εύβοιας εξέδωσε ανακοίνωση, με θέμα την λήψη μέτρων για τη θερμική καταπόνηση των εργαζομένων σε συνθήκες υψηλών θερμοκρασιών.

Στην ανακοίνωση τονίζεται καταρχήν:

«Εν όψει λοιπόν των υψηλών θερμοκρασιών που επικρατούν αυτές τις ημέρες αλλά και αυτών που -σύμφωνα με τις προβλέψεις- συνολικά θα επικρατήσουν μέσα στο τρέχον καλοκαίρι, τα Συνδικάτα οφείλουν να γίνουν ασπίδα προστασίας για την Υγεία και την Ασφάλεια των εργαζομένων, να εντάξουν το θέμα αυτό στις προτεραιότητές τους για να μη θρηνήσουμε νεκρούς και τραυματίες συναδέλφους.»

Στη συνέχεια επισημαίνεται ότι το Εργατικό Κέντρο διεκδικεί:

Η ανακοίνωση καταλήγει με την φράση:

" Καλούμε όλους τους εργαζόμενους να μην κάνουν εκπτώσεις στα ζητήματα προστασίας της Υγείας τους. Να απευθύνονται άμεσα στα Συνδικάτα και στο Εργατικό Κέντρο για κάθε παραβίαση από την εργοδοσία στην λήψη των μέτρων προστασίας της υγείας."