Το καλοκαίρι όλοι ψάχνουμε τρόπους αντιμετώπισης της ζέστης. Το ίδιο και η Μαρία Κότσαρη από τη Χαλκίδα, η οποία για λίγες στιγμές δροσιάς, απολαμβάνει γρανίτες!
Ο φακός μας την "τσάκωσε" να πίνει γρανίτα στο κέντρο της πόλης και η ίδια είπε: "Με δροσίζουν και ξεγελάω κάπως τη ζέστη. Συνήθως επιλέγω το πορτοκάλι, αλλά πολλές φορές το συνδυάζω -και- με καρπούζι, γιατί είναι το κατεξοχήν καλοκαιρινό φρούτο".
Μαρία τη δροσιά του να 'χεις!