Στην επισκευή της δεξαμενής πυρόσβεσης, η οποία βρίσκεται στην περιοχή του Αγίου Παντελεήμονα στα Πολιτικά, προχώρησαν οι εθελοντές του Συλλόγου Αντιμετώπισης Καταστροφών.
Η δεξαμενή γέμισε στη συνέχεια με νερό και είναι πλέον έτοιμη να χρησιμοποιηθεί στην περίπτωση πυρκαγιάς.