Ο Πανευβοϊκός Σύλλογος "Ο Καλός Σαμαρείτης", θέλοντας να στηρίξει την
παράδοση του λαού μας με την οποία έχουν μεγαλώσει και γαλουχηθεί γενιές
και γενιές, ξεκινάει να διοργανώνει θεατρικές παραστάσεις '' Καραγκιόζη".
Η πρώτη παράσταση θα δοθεί την Τετάρτη 10 Ιουλίου, στις 9 το βράδυ, στο
Θέατρο Κωτσόπουλου (Μέσα Παναγίτσα).
Οι θεατρικές παραστάσεις θα πραγματοποιούνται καθ΄ όλη τη περίοδο του καλοκαιριού, κάθε Τετάρτη, την ίδια ώρα ,στον ίδιο χώρο.