ΚΚΕ ΕΥΒΟΙΑΣ: Όχι στην δημιουργία ιδιωτικής Μονάδας Επεξεργασίας Απορριμμάτων στη Χαλκίδα

Με αφορμή την σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Χαλκίδας, με θέμα την διαχείριση των απορριμμάτων η Τομεακή Επιτροπή Εύβοιας του ΚΚΕ εξέδωσε ανακοίνωση, με την οποία εκφράζει την κατηγορηματική του αντίθεση στην ίδρυση δημιουργία ιδιωτικής Μονάδας Επεξεργασίας Απορριμμάτων στη Χαλκίδα.

Όπως τονίστηκε από τους εκπροσώπους του ΚΚΕ και στη σύσκεψη, η θέση του κόμματος για την διαχείριση των απορριμμάτων συνοψίζεται στα εξής: