Βεβήλωσαν για δεύτερη φορά το εικονοστάσι του Αντώνη Καργιώτη στον Πειραιά

Για δεύτερη φορά μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο, άγνωστοι βεβήλωσαν το εικονοστάσι του Αντώνη Καργιώτη στον Πειραιά...

Οι δράστες βεβήλωσαν το εικονοστάσι του Αντώνη Καργιώτη, το βράδυ του Σαββάτου.

Άγνωστοι είχαν βεβηλώσει το εικονοστάσι του και μόλις τρεις μήνες μετά τον άδικο και φρικτό θάνατό του στο λιμάνι του Πειραιά.

Είναι ο 36χρονος που επιθυμούσε να μπει στο πλοίο με προορισμό την Κρήτη και τον είχε σπρώξει από τον καταπέλτη μέλος του πληρώματος του «Blue Horizon», με συνέπεια να πνιγεί.

Συγγενείς του έχουν στήσει από τον Οκτώβριο ένα εικονοστάσι κοντά στην Πύλη Ε3, ωστόσο άγνωστοι το βεβήλωσαν, προκαλώντας οργή και αγανάκτηση στην κοινή γνώμη!