O ιερός ναός Κοιμήσεως της Θεοτόκου, στο Γυμνό Ευβοίας, πανηγυρίζει το διήμερο 14-15 Αυγούστου, σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα:
- Την Τετάρτη 14 Αυγούστου, στις 7 το απόγευμα, θα τελεστεί ο Μέγας Αρχιερατικός Εσπερινός, χοροστατούντος του Μητροπολίτη Χαλκίδος κ. Χρυσοστόμου, με αρτοκλασία, θείο κήρυγμα και λιτανεία της ιερής εικόνας.
- Την Πέμπτη 15 Αυγούστου, στις 7:30 το πρωί, θα ξεκινήσει η Ακολουθία του Όρθρου και θα ακολουθήσει η πανηγυρική θεία λειτουργία.