Από τον Οργανισμό Λιμένων Νομού Εύβοιας (ΟΛΝΕ) εκδόθηκε ανακοίνωση σχετικά με την λειτουργία της γέφυρας του Ευρίπου ανήμερα της γιορτής της Παναγίας, την Πέμπτη 15 Αυγούστου, η οποία αναφέρει τα εξής:
" Σας γνωρίζουμε ότι την Πέμπτη 15/08/2024 η συρταρωτή γέφυρα Πορθμού Ευρίπου δεν θα λειτουργήσει προς εξυπηρέτηση αναγκών ναυσιπλοΐας."
Αφού δεν θα λειτουργήσει για τις ανάγκες της ναυσιπλοΐας, η γέφυρα θα παραμείνει κλειστή όλο το 24ωρο και η κίνηση πεζών και οχημάτων στις δύο πλευρές της Χαλκίδας θα γίνεται κανονικά χωρίς καμία διακοπή.