Η Χαρά ...χάρηκε με τα ψώνια της!

Το καλοκαίρι καλά κρατεί, αλλά η Χαρά Νερούτσου έχει αδυναμία στα ψώνια και δεν κρατήθηκε προετοιμάζοντας το έδαφος για τη χειμερινή περίοδο.

Η νεαρή Χαλκιδέα έκανε εξόρμηση στα μαγαζιά της Αβάντων και έκανε τις πρώτες αγορές ενόψει χειμώνα, ποντάροντας και στις εκπτώσεις.

"Οσο νωρίτερα, τόσο καλύτερα" είπε και πρόσθεσε: "Ψώνισα τσάντες, τζιν και μπλουζάκια για τη χειμωνιάτικη γκαρνταρόμπα μου, για να είμαι έτοιμη! Και μάλιστα, χωρίς να ξοδέψω πολλά χρήματα...".