17χρονος βρέθηκε απαγχονισμένος σε δέντρο

Τέλος στη ζωή του έβαλε ένας 17χρονος στο χωριό Απιδεώνας Αχαΐας, καθώς βρέθηκε απαγχονισμένος σε δέντρο μέσα σε ελαιώνα.

Το παιδί είχαν εγκαταλείψει οι γονείς του και διέμενε με συγγενικό του πρόσωπο με το οποίο προηγήθηκε διαφωνία το προηγούμενο βράδυ...

Προανάκριση για τις συνθήκες του τραγικού συμβάντος διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Δυτικής Αχαΐας.