Το ... λουκέτο στο Υποθηκοφυλακείο Ιστιαίας, ενώ δεν έχει ψηφιοποιηθεί ούτε μισή σελίδα αρχείου προκάλεσε την έντονη αντίδραση του βουλευτή Εύβοιας του ΣΥΡΙΖΑ Συμεών Κεδίκογλου.
Ο βουλευτής εξέδωσε ανακοίνωση με οργισμένο ύφος, ζητώντας να δοθεί άμεσα παράταση στη λειτουργία του Υποθηκοφυλακείου και να σταματήσει ο εμπαιγμός της τοπικής κοινωνίας!
Ο βουλευτής τονίζει ότι επικρατεί οργή και αγανάκτηση στους πολίτες του Δήμου
Ιστιαίας-Αιδηψού η εμμονή του «Ελληνικού Κτηματολογίου», δηλαδή ουσιαστικά του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, να κλείσει το Υποθηκοφυλακείο Ιστιαίας, χωρίς ακόμη να έχει καν ξεκινήσει η ψηφιοποίηση του αρχείου του, ώστε τα έγγραφα να είναι προσβάσιμα στους πολίτες από το διαδίκτυο.
Στη συνέχεια αναφέρεται στο ιστορικό της υπόθεσης και η ανακοίνωση καταλήγει με την φράση:
" Ζητώ, επομένως, από την κυβέρνηση να ακούσει τη φωνή διαμαρτυρίας που
υψώνει η τοπική κοινωνία της Ιστιαίας και της Αιδηψού και να πράξει το
αυτονόητο.
Η παράταση της λειτουργίας του Υποθηκοφυλακείου είναι αναγκαία
για όσο διάστημα χρειαστεί να ξεκινήσει και να ολοκληρωθεί η ψηφιοποίηση."