Εχασε τον έλεγχο του ΙΧ και μπήκε μέσα σε καφετέρια στον Βόλο!

Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το πρωί της Πέμπτης (12/9) στον Βόλο, όταν οδηγός έχασε τον έλεγχο του ΙΧ και μπήκε μέσα σε καφετέρια της περιοχής.

Το τροχαίο έλαβε χώρα γύρω στις 5 το πρωί (πάλι καλά που δεν υπήρχαν πελάτες). 

Γερανός την τροχαίας βρέθηκε στο σημείο και απομάκρυνε το ΙΧ μέσα από το cafe.