Άνδρας σε κατάσταση αμόκ στη Θεσσαλονίκη, έσπασε με τσεκούρι τα αυτοκίνητα των γειτόνων του επειδή πίστευε ότι αυτοί είχαν τοποθετήσει κάμερες στο σπίτι και στο όχημά του.
Ο άνδρας αφού έσπασε τα τζάμια των αυτοκινήτων, προσπάθησε να ανέβει και να μπουκάρει στα διαμερίσματα για να τους επιτεθεί, αλλά τον σταμάτησαν.
Ο δράστης συνελήφθη και απολογήθηκε, ενώ εξετάστηκε από ψυχίατρο...