Στόχος διαρρηκτών έγινε το υπουργείο Οικονομικών.
Άγνωστοι μπήκαν στα γραφεία της υπηρεσίας "Ανθρώπινο δυναμικό και κοινωνική συνοχή" του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, στην οδό Κοραή, στο κέντρο της Αθήνας και άρπαξαν τρεις οθόνες υπολογιστών και μια μηχανή του καφέ και εξαφανίστηκαν.
Η διάρρηξη έγινε αντιληπτή την Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου.