Στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας μετέβησαν ο βουλευτής Εύβοιας Θανάσης Ζεμπίλης, ο δήμαρχος Μαντουδίου Λίμνης Αγίας Άννας Γιώργος Τσαπουρνιώτης και ο αντιδήμαρχος Άγγελος Κωνσταντινάκης.
Στη σύσκεψη που ακολούθησε, με τον υπουργό Θόδωρο Σκυλακάκη, τέθηκαν ζητήματα που αφορούν την περιοχή της Βορειοκεντρικής Εύβοιας, όπως:
- Τα έργα αντιπλημμυρικής θωράκισης και αναψυχής, που υλοποιούνται από το Δασαρχείο Λίμνης,
- Η εξέλιξη του προγράμματος προστασίας δασών AntiNero.
- Το σημαντικό θέμα της δημιουργίας ενεργειακής κοινότητας.