Barista είναι η Δήμητρα Τζεμαλλάρη από τη Χαλκίδα και αγαπημένη της εποχή είναι ο χειμώνας!
Τον λόγο μας τον εξηγεί η ίδια: "Λατρεύω τις ψηλές μπότες και ο χειμώνας είναι η κατάλληλη εποχή για να τις χαρώ. Ειδικότερα, όταν δεν δουλεύω, φοράω μόνο μπότες, γιατί κολακεύουν το πόδι και είναι πολύ κομψές".