ΧΑΛΚΙΔΑ: Εορταστική έξοδος για τους καθηγητές του 1ου ΕΠΑΛ

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου ΕΠΑΛ Χαλκίδας πραγματοποίησε την καθιερωμένη έξοδο του, ενόψει της γιορτής των Χριστουγέννων, το Σάββατο 21 Δεκεμβρίου.

Μέσα σε συναδελφικό και ευχάριστο κλίμα, οι καθηγητές του 1ου ΕΠΑΛ Χαλκίδας, έφαγαν, ήπιαν και αντάλλαξαν ευχές, μακριά από τις σκοτούρες του επαγγελματικού τους περιβάλλοντος.