Με θριαμβεύτρια την Κάρυστο και χαμένο τον ΑΟΧ έληξε το ντέρμπι της Κυριακής στο Στάδιο Χαλκίδας, που είχε στην εξέδρα αρκετό κόσμο ξανά μετά από πολύ καιρό. Ο φακός του egnomi.gr ήταν εκεί και κατέγραψε στιγμιότυπα μέσα κι έξω από τον αγωνιστικό χώρο...
To 0-1 μετά από κεφαλιά του Ζάνι...
To 0-2 από το ωραίο σουτ του Σπανού...
Η εξέδρα ξανά ...στο φόρτε της!
Oι φιλοξενούμενοι ...στα κάγκελα με χαμόγελα
Ο αγώνας έχει τελειώσει και ο ΑΟΚ το γιορτάζει...