Μετά την παραίτηση της Σοφίας Κουβράκη από την προεδρία (διαβάστε εδώ την αιτία της παραίτησης), το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Αναξαγόρας Νέας Λαμψάκου ανασυγκροτήθηκε ως εξής:
- Πρόεδρος: Τόγκος Δημήτριος
- Αντιπρόεδρος: Ίντου Δήμητρα
- Γραμματέας: Μπάστα Ασπασία
- Ειδική Γραμματέας: Κουτρή Ελένη
- Ταμίας: Καλαιτζής Νικόλαος
- Μέλος Α΄: Κουβράκη Σοφία
- Μέλος Β΄: Πασχαλίδης Βασίλειος