Ο Σύλλογος Πιτυούσα Νέας Λαμψάκου, όπως κάθε χρόνο, διοργανώνει εκδήλωση για το πέταγμα του χαρταετού, στις 11 το πρωί της Καθαράς Δευτέρας, στην παραλία της Νέας Λαμψάκου.
Στην πρόσκλησή του ο Σύλλογος αναφέρει τα εξής:
" Δεν ξεχνάμε το ραντεβού μας. Στις 11:00 το πρωί, στην παραλία του χωριού μας
να πετάξουμε τον χαρταετό μας, να ζωγραφίσουμε τον Λαμψακηνό ουρανό με πολύχρωμα χρώματα."