Η Ένωση Αποστράτων Σωμάτων Ασφαλείας Νομού Ευβοίας, μετά από πρόσκληση της Περιφερειακής Ενότητας Ευβοίας συμμετείχε στις εορταστικές εκδηλώσεις της Εθνικής Επετείου της 25ης Μαρτίου στη Χαλκίδα.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Σπύρος Βαρσαμάς κατέθεσε στεφάνι, στο μνημείο των Ηρώων, στη Χαλκίδα, ενώ παρών στη Δοξολογία και στην Επιμνημόσυνη Δέηση ήταν και ο γενικός γραμματέας Σωκράτης Σκλιάς.