Η Περιφερειακή Ενωση Δήμων Στερεάς Ελλάδας τίμησε τον Γιώργο Ψαθά

Αφιερωμένη στον Γιώργο Ψαθά ήταν η συνεδρίαση της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Στερεάς Ελλάδας που έγινε στα Ψαχνά την Πέμπτη 11 Ιουνίου. 

Απονεμήθηκε τιμητική πλακέτα στους συγγενείς του αείμνηστου δημάρχου, ενώ παρουσιάστηκαν βίντεο από τη ζωή και τη δράση του. 

Αναλυτικό ρεπορτάζ στη "Γνώμη" της Παρασκευής 19 Ιουνίου