Στην ΑΓΕΧ, της οποίας αποτελεί μπασκετικό τοτέμ επέστρεψε ο κόουτς Γιώργος Βελισσαράκος, με την ομάδα μπάσκετ της Χαλκίδας να αναφέρει μεταξύ άλλων στην ανακοίνωσή της:
"Η ΑΓΕΧ υποδέχεται ξανά στην οικογένειά της έναν άνθρωπο που έχει ζήσει, υπηρετήσει και συνδεθεί με τον σύλλογο όσο λίγοι...
Ο Γιώργος Βελισσαράκος επιστρέφει στην ΑΓΕΧ, σηματοδοτώντας την έναρξη μιας νέας συνεργασίας με βαθιές ρίζες, ιστορία και κοινή πορεία.
Ο coach Γιώργος Βελισσαράκος θα αναλάβει Α' Προπονητής του Εφηβικού Τμήματος της ΑΓΕΧ και υπεύθυνος προπονητής της ατομικής βελτίωσης όλων των αθλητών των αγωνιστικών τμημάτων.
Η σχέση του με την ομάδα ξεκινά από το 1977, όταν ανέλαβε την Ανδρική Ομάδα του συλλόγου, την οποία το 1978 οδήγησε στη Β' Εθνική Κατηγορία. Το 1980 δημιούργησε το πρώτο Γυναικείο Τμήμα της ΑΓΕΧ, το οποίο μέσα σε τέσσερα χρόνια ανέβηκε επίσης στη Β' Εθνική".