Το Νομαρχιακό Τμήμα ΑΔΕΔΥ Εύβοιας εκφράζει τη στήριξή του στην πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση που έχει προκηρύξει η ΟΣΥΑΠΕ για την Τετάρτη 24 Ιουνίου, καλώντας τους εργαζόμενους της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας να συμμετάσχουν μαζικά.
Όπως επισημαίνεται, οι εργαζόμενοι στις Περιφέρειες αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα λόγω της υποστελέχωσης, της εντατικοποίησης της εργασίας και των μισθολογικών απωλειών.
Η ΑΔΕΔΥ Εύβοιας στηρίζει τα αιτήματα για προσλήψεις μόνιμου προσωπικού, αυξήσεις στους μισθούς, επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού, προστασία των εργασιακών δικαιωμάτων και αναβάθμιση των δημόσιων υπηρεσιών προς όφελος των πολιτών.