Η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης Χαλκίδας (ΔΕΥΑΧ) γνωστοποίησε το πρωί της Τετάρτης 24 Ιουνίου ότι, λόγω προγραμματισμένων εργασιών συντήρησης στο δίκτυο ύδρευσης, ενδέχεται να παρουσιαστεί πτώση της πίεσης του νερού στην περιοχή της Δεξαμενής Βελήμπαμπα, στη Χαλκίδα.